Denemarken - Reisverslag uit Århus, Denemarken van Annemiek Boekholt - WaarBenJij.nu Denemarken - Reisverslag uit Århus, Denemarken van Annemiek Boekholt - WaarBenJij.nu

Denemarken

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

12 Mei 2014 | Denemarken, Århus

Onze eerste stop in Denemarken is Aabenraa. Een mooie camping aan de stad. We gaan met de fiets de stad in en lunchen heerlijk in een heel gezellig tentje. Maar omdat Lars bij Arhus wil fotograferen en het de dag erna minder lekker weer wordt, vertrekken we naar Aarhus. Daar komen we bij een camping met uitzicht op zee en aan het bos, prachtig!
Het weer wordt ook nog eens heel lekker, dus dat is weer genieten. Spelen bij het strand, de hertjes aan aaien in het park, borrelen en eten in Arhus op onze trouwdag en 's avonds als Lise en Rosanne op bed liggen maken we het kistje open, dat we 5 jaar geleden op ons huwelijk kregen. De inhoud: een heerlijke fles wijn, 1 brief van Lars aan Annemiek en 1 brief van Annemiek aan Lars. Erg leuk om na 5 jaar te lezen wat je toen hebt opgeschreven over elkaar.
Vlakbij Aarhus woont de zus van Margriet, Jantien. Zij kwam ook nog een middagje langs met Clara, haar dochter van 2. Was erg gezellig en leuk om te merken hoe anders mensen werken, leven, opvoeden etc. in Denemarken.
Op maandag was het weer reisdag en vertrokken we naar Frederikshavn. Vanaf daar nemen we de nachtboot naar Oslo. We komen erg op tijd bij de boot, dus moeten best even wachten, maar genoeg te zien, dus we vermaken ons wel. Eenmaal op de boot gaan we naar de hut en lekker eten van een heerlijk buffet. Lise vindt het allemaal geweldig. Zelf eten kiezen van het buffet, uitzicht over zee, aandacht van alle mensen op de boot en slapen op het hoge bed… 21.30 uur slaapt ze… Op naar Noorwegen!

• 11 Juni 2014 - 06:50

Eva Boone:

Wat geweldig. Ik zou dat ook wel willen. Geniet vooral. Dit kunnen ze jullie nooit meer afpakken. Liefs Eva