Ons avontuur gaat bijna beginnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Boekholt - WaarBenJij.nu Ons avontuur gaat bijna beginnen! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Annemiek Boekholt - WaarBenJij.nu

Ons avontuur gaat bijna beginnen!

Blijf op de hoogte en volg Annemiek

27 April 2014 | Nederland, Amsterdam

De voorbereidingen zijn al een tijdje geleden begonnen, maar nu komt ons avontuur wel erg dichtbij. Over 4 dagen gaan we op pad!

Wat gaan we doen?
We gaan van 1 mei t/m 31 oktober door Europa reizen met een camper. We gaan samen Europa ontdekken en Lars gaat Europa fotograferen.

Op 1 mei rijden we naar camping Zeeburg in Amsterdam...even wennen :-) Maar op 5 mei gaan we Nederland verlaten en rijden we naar Duitsland. Naar Walkenried, bij National Park Harz.

Daarna volgen Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland, Rusland...nog veel meer. Maar daarover later meer.

• 05 Mei 2014 - 21:02

Sander:

Lieve Annemiek, Lars, Lise en Rosanne,

Ik wens jullie een supermooie reis toe met veel avonturen. Geniet van de vrijheid en laat ons lekker meegenieten!

Groeten,

Sander